close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך יודעים שצריך להחליף טונר במדפסת וכיצד ניתן להוזיל עלויות

מערכת שורשח חשוון, תשפ06/11/2019

אין דבר מתסכל יותר עבור אנשים שעובדים במשרד, מאשר לגלות שהדיו במדפסת נגמר. מדובר בפריט שכל כך קל להחליפו, אך לעיתים שוכחים לרכוש תחליפים בזמן

תגיות:
אין דבר מתסכל יותר עבור אנשים שעובדים במשרד, מאשר לגלות שהדיו במדפסת נגמר. מדובר בפריט שכל כך קל להחליפו, אך לעיתים שוכחים לרכוש תחליפים בזמן ואתם עלולים "להיתקע" עם מדפסת שלא עובדת. על מנת להקדים תרופה למכה, כדאי להכיר את הסממנים שמצביעים על כך שהדיו עומד להסתיים עוד לפני שזה קורה בפועל. בנוסף על כך, מומלץ לדעת כיצד להתאים את הטונר הנכון למדפסת שיש ברשותכם ובמקביל לנסות לחסוך בעלויות של המוצר – זה בהחלט אפשרי כאשר בוחרים נכון את ספק הטונרים שלכם.

מהי החשיבות של טונר במדפסות דיו?
תפקידו של טונר
למדפסת
הוא האמצעי שהופך אותה לאפקטיבית, עבור המשתמשים בה, הוא זה שמביא את הכתוב במחשב, אל הדף המודפס בפועל היוצא מפתחו של המכשיר. למעשה, ללא טונר המדפסת היא חסרת תועלת, כיוון שהדף נותר ריק ממילים או מגרפיקה ולא ניתן להשתמש בדפוס, באופן שבו הוא מופיע על המרקע.
טונרים יכולים להגיע לתוצאות הדפסה שונות בתכלית אלה מאלה, כאשר הסיבה לכך היא הדגמים השונים של כל טונר והייעוד שלהם. מדפסות מאסיביות שמשמשות במשרדים, למשל, צריכות טונרים עם קיבולת גבוהה של דיו, אשר יאפשר הדפסה תקינה ללא היחלשות של ההדפסה לאורך זמן. היידע באשר להתאמת הסוג המסוים של הטונר אל המדפסת שברשותכם, הינו אינפורמציה חשובה אשר בלעדיה לא תוכלו לחדש את ההדפסה בעת הצורך – זאת כיוון שבמקרה ותרכשו טונר שאינו תואם את המכשיר שלכם, הוא פשוט לא יעבוד.

כמה עולה לתחזק את המדפסת באופן חודשי?
אם מדברים אך ורק על ההוצאות החודשיות של הטונר, ההוצאות יכולות לנוע בין חמש אגורות ועד לעשרים אגורות בממוצע, עבור הדפסה של דף אחד. כמובן, שהטווח הזה רחב כל כך, כיוון שלכל אחד ישנם הרגלים וצרכי שימוש אחרים. ייתכן שאדם מסוים ידפיס עמוד טקסט אחד ביום, לעומת האחר – שיזדקק להדפסת תמונות יום-יומית ואף צבעונית. העלות החודשית של ההדפסות בלבד, אם כן, תעלה לראשון הרבה פחות לעומת לשני.

נוסף על כך, תקלות ותיקונן דורשות תחזוקה מעת לעת, כאשר מדפסות איכותיות שמשתמשים בהן רק בטונרים מתאימים – נוטות פחות להתקלקל ומכאן שגם הוצאות התחזוקה עבורן עשויות להיות נמוכות יותר.

איך מוזילים את העלות החודשית
כאשר אתם חשים שהדפים שיוצאים מן המדפסת הופכים ל"חלשים" יותר, זה הסימן שהדיו מתחיל לאזול. במדפסות משוכללות, לעיתים ניתן לקבל חיווי דיגיטלי על צג המדפסת שמראה על כך ובדגמים מסוימים ניתן יהיה לראות איזה בדיוק מבין הטונרים הוא זה שנגמר – צהוב, כחול, אדום או הדיו השחור הסטנדרטי. כאשר רוכשים טונרים מחנות אמינה ומקצועית ובכמות גדולה, ניתן להוזיל את העלות ברכישות גדולות בדרך כלל. תחזוקה שוטפת והחלפת טונר בזמן, תמנע תקלות ותחסוך עוד בהוצאות החודשיות עבור המדפסת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה